Թարգմանական գործը շատ կարևոր նշանակություն ունի ուսուցման մեջ:
Հեղինակային կրթական ծրագրի հեղինակ դասավանդողն էլ, սովորողն էլ թարգմանիչ են. նրանք սովորաբար թարգմանում են տարբեր դասընթացների ծրագրերով անհրաժեշտ ուսումնական նյութեր՝ իր համար, ընկերների համար, իր ընտրությամբ կամ դասավանդողի առաջարկով:
Նյութերի ընտրությունը պայմանավորված է կա՛մ կրթահամալիրի ուսումնական օրացույցով, կա´մ սովորողի ընտրության գործունեությամբ, կա´մ որևէ ուսումնական առարկայի ծրագրով որոշված թեմայով: Թարգմանությունը նպաստում է, որ սովորողը մեկ անգամ ևս վերանայի հայերենի բառապաշարը, թերթի բառարաններ՝ հոմանիշների, դարձվածքների` գտնելու այն համապատասխան բառը, որն անհրաժետէ իմաստը ճիշտ թարգմանելու համար:
Վատ շրջապատ – կարճ պատմություն
Հարուստ մարդը ուներ միայն մեկ որդի։ Որդին ընկավ վատ շրջապատ։ Նա զարգացրել էր շատ վատ սովորություններ։ Հայրը շատ մտահոգված էր տղայի վատ սովորությունների համար։ Նա փորձել էր ամեն ինչ, որ փոխի տղային, բայց չկարողացավ հաջողության հասնել։ Մի օր նա մի ծրագիր էր մշակել տղային դաս տալու համար։
Նա գնաց խանութ և գնեց մեկ թարմ, մեկ փչացած խնձոր։ Նա վերադարձավ տուն և կանչեց որդուն։ Նա խնդրեց իր որդուն, որ բոլոր խնձորները դնի փչացած խնձորների հետ։
Որդին նույնը արեց։ Մի քանի օր անց հայրը խնդրեց որդուն բերել խնձորները։ Նա բացեց ալմիրայի դուռը, զարմացավ, նշելով, որ բոլոր խնձորները փչացել են։ Նա տխրեց։
Այդ ժամանակ հայրը նրան ասաց, թե ինչպես է մեկ խնձորից մնացածը փչանում։ Նույն ձևով մե վատ ընկեր կարող է փչացնել մյուսների կյանքը։ Հոր խորհուրդը ցանկալի ազդեցություն ունեցավ։ Տղան հրաժարվեց վատ շրջապատից և դարձավ լավը։
աղբյուրը
Վատ շրջապատ – կարճ պատմություն
Հարուստ մարդը ուներ միայն մեկ որդի։ Որդին ընկավ վատ շրջապատ։ Նա զարգացրել էր շատ վատ սովորություններ։ Հայրը շատ մտահոգված էր տղայի վատ սովորությունների համար։ Նա փորձել էր ամեն ինչ, որ փոխի տղային, բայց չկարողացավ հաջողության հասնել։ Մի օր նա մի ծրագիր էր մշակել տղային դաս տալու համար։
Նա գնաց խանութ և գնեց մեկ թարմ, մեկ փչացած խնձոր։ Նա վերադարձավ տուն և կանչեց որդուն։ Նա խնդրեց իր որդուն, որ բոլոր խնձորները դնի փչացած խնձորների հետ։
Որդին նույնը արեց։ Մի քանի օր անց հայրը խնդրեց որդուն բերել խնձորները։ Նա բացեց ալմիրայի դուռը, զարմացավ, նշելով, որ բոլոր խնձորները փչացել են։ Նա տխրեց։
Այդ ժամանակ հայրը նրան ասաց, թե ինչպես է մեկ խնձորից մնացածը փչանում։ Նույն ձևով մե վատ ընկեր կարող է փչացնել մյուսների կյանքը։ Հոր խորհուրդը ցանկալի ազդեցություն ունեցավ։ Տղան հրաժարվեց վատ շրջապատից և դարձավ լավը։
աղբյուրը
No comments:
Post a Comment